نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای مطمئن باشد که مجلس و ملت در کنار آنها هستند و نخبگان، دانشمندان و خانواده معظم شهدا نیز از آنها تشکر می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظواهر امر نشان می‌دهد که لطیفی به‌رغم صدور این رای و حتی در صورت تاییدش در سازمان اداری و استخدامی ماندنی است و دولت این دوئل را از قوه قضاییه برده است. اما سازمان تحت مدیریت لطیفی از سایه امنش بیرون آمده و پس از این بیشتر زیر ذره‌بین افکار عمومی، مجلس و نهاد‌های نظارتی خواهد بود. احتمالا استخدام‌های بی‌رویه و مجوز‌های استخدامی تیم لطیفی در کنار تعارض منافع شکل گرفته در حوزه کانون‌های ارزیابی و فعالیت‌های مرکز آموزش مدیریت دولتی با دقت و حساسیت بیشتری مورد بررسی و موشکافی دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همانطور که در جنگ با تروریست‌ها در کنار دولت و مردم سوریه بوده‌ایم، در جنگ اقتصادی نیز کنار آن‌ها خواهیم بود.
عبدالرضا مصری نایب‌رئیس اول و مجتبی ذوالنوری نایب‌رئیس دوم مجلس انتخاب شدند.
حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه یک روز تمامی کفر در برابر جمهوری اسلامی قرار گرفته بود و علی‌رغم همه دشمنی‌های استکبار از ترور، اغتشاش، کودتا، تحریم و فتنه، اما مقاومت ملت ایران جواب داد و امروز آمریکا و اسرائیل را ضعیف‌تر از گذشته می‌بینیم و آمریکا امروز به واماندگی افتاده و دست گدایی پیش کشور‌ها دراز کرده که ایران را دریابید که مرا بپذیرید.
از زمان روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، نگاه و نظر او به بسیاری از حوزه‌ها از جمله اقتصاد و صنعت زیر ضرب بوده است. او گاه در دیدار با فعالان اقتصادی حامی بخش خصوصی و اقتصاد آزاد است؛ اما این گفته‌ها با عمل کابینه او چندان همسو نیست؛ موضوعی که در نهایت موجب شده است بسیاری از اعضای تیم اقتصادی و صنعتی او به حاشیه رانده یا برکنار شوند یا در لبه پرتگاه قرار گیرند. ضمن اینکه اهداف نیز محقق نشوند. سریال استیضاح وزیر صمت یکی از نشانه‌های واضح وجود مشکل در کابینه دولت سیزدهم است.
یک نماینده سابق مجلس به اصلاحات نیوز می‌گوید: کشور ما این همه شهید داده است، شهدایی که در ابتدایی وصیت نامه‌هایشان می‌نوشتند که خواهرم حجاب تو از خون من برای حفظ اسلام با اهمیت‌تر است. یا مثلا حجاب پرچم مبارزه با استکبار جهانی است. این خانومی که حجاب را رعایت می‌کند در دهن آمریکا و بیگانگان می‌زند.
فرهاد طهماسبی گفت: در دولت سیزدهم، تیم اقتصادی از همان ابتدا ضعیف چیده شد و متاسفانه مجموعه ناکارآمدی در راس کار قرار گرفتند و از طرفی، رییس جمهور هم به جای ترمیم و اصلاح این تیم، حمایت بیش از اندازه از آن‌ها دارد و پشت‌شان قرار گرفت و با این کار، آقای رئیسی از ضعف حمایت می‌کند.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با بیان اینکه ما در دلسوزی رئیس مجلس هیچ شکی نداریم، گفت: ما خواستار این هستیم که رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت به جد پای کار بیایند و درباره برخی مسائل در مجلس توضیح دهیم چرا که با روش فعلی مشکلات زیاد خواهد شد.
نماینده مردم در مجلس پس از بازدید از پروژه های توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، آمادگی خود را برای پیگیری تامین سرمایه و زیرساخت های این مجموعه اعلام کرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در کنار ۳۱۵ هزار میلیارد تومان یارانه‌ای که در سال آینده پرداخت می‌شود، کالابرگ الکترونیکی نیز باید عملیاتی شده تا مردم ۱۲ قلم کالای اساسی را خریداری کنند.
فارغ از قوت گرفتن خیز لاریجانی به سمت پاستور؛ برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که او نیم نگاهی نیز به انتخابات ۱۴۰۲ مجلس داشته و قرار است در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه نقش پررنگی داشته باشد و همراه با چهره هایی، چون آذری جهرمی، سورنا ستاری و عبدالناصر همتی فهرست تهران را تشکیل دهند.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: لیسانسه‌های پرستاری و مامایی که در دوران شیوع کرونا زحمت کشیدند اما پس از پایان طرح برکنار شدند، باید اعاده به کار شوند.
نماینده مردم بابلسر در مجلس درباره طرح وزارت ارتباطات برای حمایت از کسب و کارهای مجازی، گفت: وزارت ارتباطات مفاد بسته حمایتی را اجرا کند و مجلس هم در این زمینه در کنار وزارت ارتباطات است.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وزرایی که معدل پایینی دارند باید از سوی دولت کنار گذاشته شوند، در غیر این صورت مجلس از ابزارهای نظارتی خود استفاده می‌کند.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران دراین که براساس منافع ملی خودش و قواعد بازی کار را به اتمام برساند جدی است، گفت: تیم مذاکره کننده ما منطقی و اصولی است و واقعا سیاست دولت حل مشکل و توافق است اما ایرادات مطرح شده از سوی تروئیکا به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
رئیس مجلس با انتشار عکسی از خود و نوه‌اش در صفحه اینستاگرامش نوشت: به سن تکلیف رسیدن یکی از نوه‌های گلم را بهانه‌ای می‌کنم برای تبریک گفتن به تمام دختران و فرشته‌های دوست‌داشتنی ایران که این روز‌ها به سن تکلیف می‌رسند و از خداوند متعال شادی، سربلندی، موفقیت و پیشرفت را برای تمامی دختران دلبند ایران طلب می‌کنم.
شیراز- نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد دولت بودجه‌ای که توسط مجلس مصوب شده را کنار گذاشته است.
اگر با پاسخ جمهوری اسلامی ایران موافقت شود، ما در آستانه یک توافق هستیم. با این توضیحات می توان تاکید کرد که ما هنوز به یک توافق کامل دست نیافته ایم، اما در مسیر دستیابی به آن قرار داریم. نکته دیگر اینکه براساس گزارشات اعلام شده موضوع منافع ملی به صورت خاص در این مذاکرات هسته ای و انتفاع اقتصادی خواسته کلیدی نمایندگان مجلس و دستور کار تیم مذاکره کننده بوده است
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد!
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد! این در حالی است که این روزها، دغدغه مردم نجیب کشورمان به تامین نیاز‌های اولیه تقلیل پیدا کرده است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط و با همه توان در کنار ملت فلسطین و مقاومت اسلامی فلسطین ایستاده است.
مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا ضمن بازدید از شرکت سایپایدک از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت و در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد سازمان خدمات پس از فروش سایپا نکاتی در جهت بهبود روند خدمات دهی به مشتریان بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ